Najsłynniejszą kampanią reklamową VW była kampania "Think Small", która zaprzeczała filozofii luksusowych, mocnych aut produkowanych w Detroit. Reklama rozsławiła firmę DDB na całym świecie, zrewolucjonizowała świat ówczesnej reklamy. Przy tworzeniu plakatu złamano dziewięć na trzynaście zasad tworzenia reklamy, starano się ich złamać możliwie jak najwięcej. Zastosowano najprostszą bezszeryfową czcionkę, ukryto logo, z pojedynczych zdań zrobiono akapity, pozostawiono w tekście sporo świateł i tak zwanych wdówek. Reklama ukazała się w lutym 1960 roku na łamach magazynu "Life". Różnica pomiędzy innymi reklamami była tak uderzająca, że ludzie wykupywali ten konkretny numer "Life" tylko po to, aby zobaczyć i mieć na własność reklamę Volkswagena. Największy entuzjazm reklama wywołała wśród ludzi młodych, studenci wieszali ją na ścianach pokojów w akademikach.
|
1960 r. |
|
1961 r. |
|
|
|
1962 r. Nigdy nie zabraknie powietrza |
|
1963 r. Ewolucja VW |
|
1964 r. Przy nim twój dom wydaje się większy |
|
1965 r. |
|
1965 r. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz